lördag 9 september 2006

Mera blåsväder

En ny blåsvädersdröm, men något förändrad (se poltergeistdrömmen). Mitt undermedvetna uppdaterar sig, skulle man kanske kunna säga. Inga andar denhär gången, men blåser gör det fortfarande. Lakanet for upp som ett tält, men jag minns inte att jag själv skulle ha rört på mig. Det var också annorlunda.


Sedan blev det kanske ett uppehåll i blåsten...? I alla fall tänkte jag att dethär kan jag göra själv också - och så gjorde jag det...! Igen började det vina om öronen på mig, men jag tror inte jag kände mig så stolt. Det kan jag inte heller minnas. Genast började jag ju oroa mig också - hur jag skall få slut på dethär...?

Men jag var redan nästan vaken, så inte hade jag behövt oroa mig. Slutet på drömmen var nära.

Det tog en stund, innan jag kunde somna om. Kunde inte låta bli att fundera på denhär drömmen och hur den hängde ihop med förändringarna på jobbet. Det skall jag kanske återkomma till senare.



Följande inlägg hör ihop: 1) Mera blåsväder 2) Speglar 3) Inledningar 4) Mera om blåsvädersdrömmen 5) Jag kan, jag vill 6) Mitt liv...? 7) Sockerskålen 8) Ta plats 9) Turn, turn, turn

Andra bloggar om: , , , ,

1 kommentar:

  1. Petra undrar över Flasknosen (se Poltergeist-länken
    - och det gör jag också. Flaskis, var är du? Vi längtar efter dig...!

    Är det någon som vet...?

    SvaraRadera