lördag 7 oktober 2006

Mera musik...

Idag har jag mest bara lyssnat på musik. Det finns mycket där på YouTube, måste jag säga. Här kommer ett smakprov. Sunrise av Norah Jones. Hon sjunger så skönt och svängigt. Ett tag lyssnade jag jämt på henne, men nu kan jag nästan alla hennes låtar. Men visst tycker jag fortfarande om denhär låten - och videon är väl ganska kul...?


Hon vet hur man skall göra, Norah Jones. När det är ruskigt ute, går man bara in i sin gamla lada och där finns alltid vännerna och sommaren och musiken.... :)

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

  1. Äsch, jag lycjas inte få indet men jag tror det är jag som har för lite minne? Eller nåt...

    Men jag har i alla fall hört Norah Jones annars:)

    SvaraRadera
  2. Skulle vara intressant att höra vad som hände? Kanske är det jag som har gjort något fel...?

    Har du Firefox eller Internet Explorer? Med den senare måste man klicka två gånger...

    Om du har för lite minne, så borde den ju ändå gå att öppna. Fast då hackar den...

    Fick du Cat Stevens att funka?

    SvaraRadera
  3. Jag har internet explorer men jag får det inte att funka...Men vår dator är seg och till åren nu.Borde bytas ut...å andra sidan den låter alldeles myclet då våra spelar spel på den...

    SvaraRadera