onsdag 31 mars 2010

100 LAX

Fick ett brev från Marlena och Carlos, två unga mänskor som har satt som mål att skapa ett företag som inom tre månader skall ge dem en månadsvinst på 100 000 Skr.

Men de har ännu inte bestämt sig på vilket sätt, vad de skall satsa på. Men det skall vara något som fortsätter att ge pengar, utan att man behöver arbeta varje dag. Just nu får de in en massa tips från andra mänskor... och alla kan ta del av deras funderingar. Det är också något som de har bestämt sig för, att skapa inför öppen ridå.

Min kommentar:
Intressant - och lycka till!

Kommer nog att följa denhär bloggen och kanske lära mig något under tiden. Själv har jag mest försökt med bildsidor och adsense annonser, besökarna kan gratis ladda ner bilder ur konsthistorien av god kvalitet och så hoppas jag att de skall klicka på mina annonser! Visst har jag besökare, men inte så mycket att det skulle ge pengar att leva på, långt därifrån. Kanske borde jag bli vän med någon som är mera utåtriktad, kanske en marknadsförare som Marlena. :)

Tycker väldigt mycket om Carlos´ valspråk: Ta ingenting personligt! Det vill jag redan ta till mig!

Tack för mailet /carulmare
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar