torsdag 28 augusti 2008

En sådan där dag...

word verification, ordkontroll...då man måste göra bokstavskontroll för att få kommentera på sin egen blogg.

Tala om att bli ifrågasatt!

Fast det hände inte just idag. Jag tyckte bara att det lät som ett bra uttryck för en dag då man inte får något gjort.

Det finns andra uttryck också. Lerfötter. Ryssland var en koloss på lerfötter, brukar det stå i historieböckerna.

Eller som i äventyrsböckerna. Djungeln växte så tät att man måste skära sig fram.

En sådan dag är det idag. Men annars är det inte så illa. Jag har avskrivit det mesta som jag tänkte göra och sitter bara här och funderar på ordvändningar.

Dessutom förstår jag inte varför man måste visa just bokstäver. Det skulle väl kunna fungera med hela ord också, så att man inte behöver se utan kan gissa vad som står...

Hm. Om jag bara kunde bevisa att bokstavskontroll är ohälsosamt, att det leder till epileptiska anfall...

Andra bloggar om: , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar