onsdag 1 mars 2006

Vad jag såg i snön...

Dethär fotgrafiet är taget av Liza - som ett slag fantasiövning. Det föreställer snö, men med fantasins hjälp kan det föreställa något annat också.

Kan ni gissa vad jag såg? För att göra det lättare för er har jag satt till två små prickar, båda på samma ställe. Jag tycker själv att de gjorde en stor skillnad, men kanske är det bara jag som tycker det. Det skulle vara intressant att veta hur lika eller olika vi mänskor ser...

Alltså. Var satte jag de två prickarna - och varför? Om ni kan svara på det, då vet ni nog vad jag såg i snön också.



Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Hmm... jag hittar bara en av dina prickar och då tycker jag mej se det här. Ett ruskigt monster!

    SvaraRadera
  2. Tack, Johanna!

    Vad roligt att du ritade en bild också. Jag hoppas att flera kommer på den tanken, så kan jag lägga upp våra bilder. Så får vi jämföra!

    Så jag hoppas att du förlåter. Jag tänker vänta ett litet tag och se om det kommer in flera bilder. I så fall tänker jag lägga upp våra bilder, så vi kan jämföra dem. - Ingen bild är naturligtvis mera rätt än någon annan.

    Annars: Du hittade båda prickarna. De ligger precis bredvid varandra. Det var ju lite dumt av mig. Jag kunde ha skrivit att det var en enda prick istället...

    SvaraRadera
  3. Oj, det var svårt! Vad roligt att du spinner vidare på min bild förresten!! Jag ser monstret som Johanna skriver om (och nu kan jag inte se något annat).
    Nu blir jag jättenyfiken på varför du har satt prickarna där du har satt dem...hmmm....det var en svår gåta!

    SvaraRadera
  4. Liza: Ja, så blir det nog. Om man tittar på Johannas bild först. Om det ännu är någon som vill försöka, så GÖR INTE DET...!

    Jag väntar väl lite till, innan jag visar min bild...

    SvaraRadera
  5. Vi väntar fortfarande nyfiket på din bild av min bild :)

    SvaraRadera

  6. Här
    , Liza...! Tack för att jag fick använda din bild!

    SvaraRadera