lördag 4 mars 2006

Snöfantasier

Här är våra olika snöfantasier (se Vad jag såg i snön)

Lizas foto, utan prickar



Samma foto med mina två prickar (en vit och en gråvit) bredvid varandra - för att antyda blänket i ett öga



Johannas monster



Caruls monster



Ja, vad tror ni? Visst är det svårt att ändra synsätt, när man väl har bestämt sig... Att detdär skulle vara bara snö...?! Jag undrar om det inte börjar med ögonen? När man väl har sett dem, då kommer resten nästan av sig själv...


Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

1 kommentar:

  1. När jag var liten såg jag ansikten i papperstapeten bredvid sängen. Ibland hjälpte jag till lite också, skrapade lite grann... Fast detdär sista vet jag inte om är sant. Tapeterna blev i alla fall väldigt slitna med tiden...

    SvaraRadera