onsdag 17 oktober 2012

Förändringar

somliga ofrivilliga.

I sakta mak kommer jag att överföra en del bilder från min konsthistoriska blogg hit till carulmare. Den omedelbara orsaken är att jag har raderat ett par hundra(!) miniatyrer, kanske inte helt i misstag, men någonting ditåt. Först ville jag radera dem, men sen så ångrade jag mig, men då var det redan försent. I alla fall så har jag en längre tid velat förenkla min verksamhet på nätet, inte ha så många bloggar och fotokonton, inte vara så utspridd, och det var på den vägen som det hände. Så kanske var det rätt, fast det verkligen inte kändes så. I alla fall så känns det lite bättre att överföra bilderna hit än att 'reparera' dem på den konsthistoriska bloggen. Det är nämligen inte så lätt, bildkoden är mycket krångligare där.

Enkelhet, ja. Ännu har jag inte märkt så mycket av den. Hur kan det vara så svårt att göra saker enklare? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar