tisdag 21 september 2010

Någon inspiration?

Dagen har börjat. Kaffe och rostbröd.

Några tänjningar... som får mig att gäspa stort. Det ena följer på det andra, visst är det så?

Sätter mig i fotöljen och kollar lite vad som har hänt på nätet. Kommenterar, svarar. En del saker får vänta tills jag har mornat mig lite mera.

Vädret ser inget vidare ut. Regn och blåst. Men igår var det jättefint, jag satt faktiskt på en uteservering. Sedan långpromenad med kameran i handen, ville inte gå in.

Så vad skall jag ta mig till med denhär dagen? Kan jag hitta någon inspiration - eller skall jag bara börja med något?

Den senaste tiden har jag valt att röra på mig först, bara ge mig iväg någonstans, innan jag på allvar börjar företa mig något.

Det har känts ganska bra,  energin behöver kanske komma i rörelse?

Japp, nu vet jag! Det blir ett loppisbesök! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar