lördag 23 december 2006

Julstädning

Ja, jag menar förstås på bloggen. Det är mycket roligare att städa här än någon annanstans. Jag har faktiskt städat hela dagen och halva natten...

Högerspalten hade blivit för lång, tyckte jag. Det gick inte längre att hitta något där. Länkarna till er finns fortfarande kvar, men på en skild sida. Se bloggar som jag läser! Historiken är däremot borta. En tanke som jag har är att det skall kännas kravlöst att vara på min blogg, både för mig och de som råkar komma hit. Ingen tidsräkning således. Jag vill inte veta hur många inlägg jag har gjort denhär månaden.


Så vackert det är denhär julen. En alldeles särskild julstämning. Jag gick ett ärende på stan och solen sken och vinden var nästan ljum. Det var en vacker och mild juldag - skulle en berättelse kunna börja...

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Hej carulmare, vilken fin blogg du har! Jag är inne här och kollar så snart du pingat, tycker du skriver så bra!

    Nu vill jag önska dig en vacker, mild, och stämningsfull jul.

    Kram från qi

    SvaraRadera
  2. Tack, Qi! Jag trivs hos dig också. Jag tror vi delar ett slags lugn - eller kanske inte själva lugnet utan en längtan och ett sökande efter det. Ja, för mig kommer det i alla fall inte naturligt. Jag måste gå in för det...

    Så också nu i jul, om julfriden skall komma. Kram och God Jul, Qi !

    SvaraRadera