söndag 27 maj 2012

Vilket framförande...!

Nu har jag inte sett själva sångtävlingen, men jag såg Loreens framträdande för någon tid sedan och tänkte: Detdär är bra, mycket bättre än det brukar vara på Eurovision Song Contest, hon kan vinna! Hon borde vinna. Låten är bra, men kanske är artisten ännu bättre? Det som slår mig, när jag igen ser framträdandet på YouTube, är hur Loreen faktiskt sammansmälter med sången. Hon verkar bli den sång som hon framträder med, försvinner nästan som person - och det säger jag med beundran i rösten. Det är inte ofta jag har sett något sådant. En väldigt välförtjänt seger, det måste det vara, fast jag inte har sett de andra bidragen (utom Finlands då, också för en tid sedan).




Världen uppmärksammar svensk schlagervinst (DN)

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar