lördag 24 juli 2010

Sommarstorm i Vasa

6 kommentarer:

  1. Oj, vackert, fina bilder, dramatisk musik, roliga textkommentarer...

    Hoppas du har en fin sommar carulmare!

    SvaraRadera
  2. Det var som i filmen: härligt och dramatiskt.Jag vet...för jag gick på Brändöbron i stormen och försökte för alla tyglar hålla i hunden så att den inte skulle blåsa ner i vattnet!

    SvaraRadera
  3. Tack, Qi! Jag njuter verkligen av sommarvärmen... men var det inte så att hösten är din favorittid?

    Starwayforewer: Jag var rädd att jag skulle trilla i... eller i alla fall mina glasögon!

    SvaraRadera
  4. Jättefin film! Min lusiga dator på landet tog tid att ladda men nu har jag sett allt.
    La mer, la mer toujours recommencé!

    Hälsningar Kristina

    SvaraRadera
  5. Tack, Kristina - och trevligt att råkas! Jag har också ofta besvär med att få youtube-videorna att spela, både på landet och hemma.

    SvaraRadera
  6. Tack för länken, förresten! Lade till dig också! :)

    SvaraRadera