söndag 20 januari 2013

Inula orientalis som affisch

Ja, det är sant. Nu kan man köpa en affisch med denhär bilden från Zazzle.

De senaste veckorna har jag jobbat med att sätta igång en liten Zazzle-affär. Mest har jag lagt in konsthistoriska bilder, dethär den första av mina egna. Att det blev just Inula orientalis beror faktiskt på mamma, det är en av de få blombilder sor som hon ännu inte har köpt!

Zazzle är förresten ett ganska bra påhitt. Verkligen enkelt! Man kan ha en affär utan att själv behöva trycka upp, paketera in eller gå till posten. Inte heller måste jag påminna om obetalda räkningar, Zazzle gör allt detdär. Det enda jag behöver göra är att bestämma design och royalty!

Min föreslagna storlek på affischen är 61,0 cm x 91.4 cm. Det är en standard storlek vilket betyder att man också kan välja en standard träram, vilket blir mycket billigare. Men som kund har man sista ordet, man kan byta till en annan storlek (och också ändra på många andra saker).

Länkarna går till svenska Zazzle, men det skall nog gå bra för oss i Finland också. Finland har ännu inte något eget Zazzle.

Inula orientalis CC0023 Poster
Inula orientalis CC0024 Postcard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar