onsdag 13 januari 2010

Promenad i ett frostigt Vasa

För muspekaren över bilderna så blir det nästan som en berättelse.
Se gärna bilderna i större format också, för allt såg så annorlunda ut idag. Jag brukar tycka att det är stökigt i stan, med all reklam och alla bjärta ljus. Men idag kunde jag bara njuta...

Rött ljus! Gäller det mig också?Följer du efter mig?Träd med personlighet

Kyrka i rosa skimmerSå vackert med taxibilar!Taxibilar mot gul bakgrund, beskyddade av träd

Verkligen vinterkrig!
Det är jag som är fosterlandets stolthet!Snygg skylt... men dyrt!

Till sist fick jag mig också en kopp kaffe


2 kommentarer:

  1. Fin bildberättelse med både eftertanke och humor:)Placerade du kaffemuggen i hans hand?:)

    starway...

    SvaraRadera
  2. Tack Starway... namnet blir visst lite kortare hela tiden? :) Nej, kaffemuggen hade någon annan placerat där... oskyldig till det! :)

    SvaraRadera