torsdag 5 maj 2011

Cover it live

Det var spännande att testa Cover it live. Efteråt var jag lite stolt över mig själv, att jag vågar försöka och göra misstag, också medan andra tittar på. Kände mig upplivad, men på samma gång att jag behövde lugna ner mig. Min puls var nog lite högre än den brukar.

Är inte säker på hur (och om) jag kommer att använda Cover it live.

Kanske lite synd att dehär facebookliknande funktionerna upphör, när man har slutat att blogga i realtid. Efter det kan varken jag eller någon annan göra några ytterligare kommentarer och det enda man ser är en stor grå ruta. Inte så estetiskt.

Fast det går ju att se händelserna i repris och länkarna fungerar fortfarande.

En fin sak är också att man inte behöver byta plattform. Jag kan blogga på dethär sättet, utan att behöva lämna Blogger och min egen blogg.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar