torsdag 5 maj 2011

Funderar på mitt bloggande

hur jag skulle vilja ha det.

Skulle vilja förenkla det på något sätt, så att det blir mera som på facebook. Men det är inte innehållet som jag tänker på utan tekniken. Jag skulle vilja kunna kopiera en länk, få bildförslag och en kort inledning från den aktuella sidan och så bara lägga till mina egna tankar. Inte behöva formulera hela texten. Inte behöva peta med bilden, så att den sitter rätt.

Man kan förstås fråga sig vad som har hänt med mig, om jag har spenderat för mycket tid på facebook!

Är det kanske ett tecken på att världen snurrar för fort att man inte längre vill skriva en text från början till slut?

Å andra sidan, nog har vi ju i alla tider byggt vidare på andras jobb...

Tar gärna emot tips! Kanske har ni också funderat i samma banor?

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar